Obehagligt!

Obehagligt! Igår vad jag med om något riktigt obehagligt, det kanske inte låter så farligt men tro mig jag fick panik. Jag satt och spelade WoW i en 10-manna grupp och vi dödar av olika såkallade bossar, jag kan min class/ras och vet hur jag ska spela den trots att jag bara har kört den nu i ungefär fyra veckor, ja inte hela fyra veckor i dygn men det var cirka fyra veckor sen jag aktiverade kontot.

Helt plötsligt under en bossfight tappar jag minnet, huxflux borta!? jag kunde inte komma ihåg hur jag spelade gubben, det stod helt still och mitt minne var borta i flera minuter, jag fick panik och ska jag vara helt ärlig så började jag gråta då jag verkligen tyckte detta var obehaglig upplevelse.

Visst jag har väldigt dåligt minne och jag har haft det ett tag, jag har även fått "blackouter" tidigare men bara på fyllan vad jag kan minnas? Detta jag var med om igår var riktigt obehagligt måste jag säga, funderar på om detta kan vara en biverkning av nya medicinen? eller kan det vara så illa att jag har fått alzhimers?

Är det någon som känner igen sig och varit med om något liknande?




Kommentarer
Postat av: ann
2010-03-12 @ 07:36:08

läskigt när det blir sådär hörru du borde kolla upp det

Postat av: Charlott
2010-03-12 @ 14:44:36
URL: http://chicanika.blogg.se/

Ja kan säga att du inte har alzeihmers. men kan vara en biverkning av medicinen.

googla på medicinen och läs lite om den.. vad e det för nått?

Postat av: Mari
2010-03-14 @ 09:56:42
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Spelar du WOW igen =o) Är också lite sugen igen =o) fast tyckte spelet tog för mycket tid tyvärr =o( men vem vet kanske kommer igen också Ler


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback