Gjort det igen!

Så har man gjort det igen, ja googlat på något som man inte skulle ha gjort. Googlade på skölskörteln, jag har ju fått medicin för att jag producerar fel mängd. Hur som helst läste jag något om att man inte behandlar i rätt tid så kan barnet i magen bli "efter" med cirka 10% så nu går jag och nojjar på det, tänk om jag fick medicin försent?
.
Tänk om jag gått tidigare till läkaren med tex min trötthet eller min värk i fötter, vrister, händer, armleder, armbågar och knän då kanske de tagit prover tidigare på sköldkörteln. Ja trötthet och muskel/ledvärk är två symptom. Suck.. nu kommer jag gå och tänka på detta med och oroa mig. :/

Kommentarer
Postat av: Viran
2012-04-17 @ 19:16:15
URL: http://traningsstart.blogg.se/

Men visst är vi så att vi gogglar på sådant vi behöver veta mer om då vi inte alltid får den kunskap vi vill ha, eller kanske inte frågar efte.r.

Postat av: Emma | Mamma till Casper
2012-04-18 @ 11:07:30
URL: http://nikoba.blogg.se/

Åh vilken fin blogg du har!

Och du, oroa dig inte. Det är sälert ingen fara med bebben. :)



mvh Emma

Postat av: ebba & isabella
2012-04-21 @ 20:33:12
URL: http://wejustsmile.blogg.se/

vi önskar dig en toppen lördagskväll :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback