Glad!

Tittade i min mail nyss och hela tre personer har hittills valt att de vill gästblogga här hos mig. Jag hoppas det trillar in fler mail för det vore toppen. :) Jag kommer publicera ett inlägg då och då, det kommer med andra ord inte finnas några fasta dagar då de publiceras och det kan dröja ibland så ni är medvetna om det ja ni som mailar mig angånde gästbloggning. :)

När en gästbloggning sker här i just min blogg så kommer jag maila den som skrivit så att den personen vet om det och inte missar sitt inlägg. :) Vill ni skriva om något och det vore bra att det publiceras en viss tid pga att det skulle passa in just då tex: "Det är våffeldagen och du har skrivit om våfflor och våffeldagen" så skriv med det i mailet för sånt går ju alltid att fixa. :)

Är du intresserad av att gästblogga hos mig? Släng iväg ett mail med din berättelse, bilder om man vill ha med det och din bloggadress för självklart får du en länk i inlägget till din blogg med. :) Man får självklart vara anonym med om man vill det, bara att säga till om det då. :)

 MAILA TILL: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2
2010-03-27 @ 11:07:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kidsonly tror jag sidan hette, men rabatten var bara fram tills igår.

Postat av: ann
2010-03-27 @ 18:30:25

vad roligt hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback