Gästbloggare

Gästbloggare! Jag har sett att andra har "gästbloggare" på sina bloggar, tex sin sambo, en vän osv och jag blir med sugen på att ha något sånt. :) Jag vill inte ha vanliga inlägg som tex: idag bakade jag bullar och de var såååå goda sen gick jag och badade. utan jag vill ha inlägg som är intressanta för andra att läsa.

Låter det intressant? Skulle du vilja gästblogga hos mig om något speciellt? Det behöver absolut inte handla om barn trots att min blogg är en "mammablogg". Man behöver inte ha en "stor" blogg för att vara gästbloggare hos mig det viktiga är att du har något att säga, något att berätta, kanske något som gör att andra förstår sig själva bättre, hjälpa andra genom att berätta.

Listan på vad man kan skriva om kan göras lång, det enda jag inte går med på är rasistiska inlägg, hatinlägg och sexistiska inlägg. Ja ni fattar vad jag menar. :)


Några exempel på vad man kan skriva om:

* Sjukdom
* Missfall
* Något jobbigt du har varit med om
* Abort
* Komplicerad graviditet
* Behandlingshem
* LVU, SOL, LSS osv 
* Graviditet
* m.m.

Sugen? Är du intresserad av att gästblogga hos mig? Släng iväg ett mail med era berättelser, bilder om man vill ha med det och eran bloggadress för självklart får ni en länk i inlägget till eran blogg med. :)

Jag kommer även använda antingen en bild på eran header (den kan jag fixa själv) eller en bild ni mailar med i mailet till mig och lägga upp i kategorin "gästbloggare" som ni ser här under min header, där kommer ni få en bild + länk. Man får självklart vara anonym med om man vill det, bara att säga till om det då. :)

 MAILA TILL: [email protected]


Kommentarer
Postat av: ann
2010-03-25 @ 09:58:45

låter kul hörru

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-03-25 @ 12:47:02
URL: http://beckahbitch.se

Jättebra idé :-)



jag blev tillfrågad av en om jag ville gästblogga. När jag väl skrivit inlägget och skickade det så verkade hon inte överdrivet intresserad trots allt så nu skiter jag i det. har mailat henne att hon ska hoppa över att lägga upp mitt inlägg, det är ju skrivit för snart en vecka sen och känns inte så aktuellt längre.

Postat av: Gabbies
2010-03-25 @ 18:51:58
URL: http://gabbies.myshowroom.se

Har slängt iväg ett mail =)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-03-26 @ 06:56:47
URL: http://geshiia.blogg.se/

Skoj Gabbies. :) Du blir mail nummer två. =)

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-03-26 @ 06:57:28
URL: http://geshiia.blogg.se/

Beckah Du får gärna gästblogga hos mig om du vill. :)

Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck
2010-03-27 @ 14:59:18
URL: http://rodeback.blogg.se/

Skickade också iväg ett mail förut :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback