Ullared

Drog till Ullared i helgen som var.. jag, A och en kompis och min Robin och A:s dotter. A skulle egentligen ha jobbat men blev ändringar så jag tvingade med honom. ;) Jag hade egentligen tänkt visa vad jag köpte men nee jag pallar inte (förlåt till alla er i Ullaredstråden!!), det blev lite smått och gott. :)
.
Det blev kläder till mina barn Robin, Liam, Alice och A köpte kläder till sina barn Paulina och Jonathan (och Alice såklart), ja vi köpte ju till oss själva med. Blev även täcke, spjälskydd, lakan och en musikmobil till spjälsängen. En badstol till Alice och massa dreglisar, nappar och några flaskor. Födelsedagspresenter till barnens kusin Nikita och födelsedagspresenter till Jonathan som fyller 7 år nu i veckan. Blev även lite krimskrams till hemmet och krimskrams till dukningen för det kommande dopet. :)
.
.
Det blidde en liten hög. :)
.

Kommentarer
Postat av: Maria
2012-03-12 @ 22:02:57
URL: http://malabuz.blogg.se/

Bild bild bild bild... ;-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback