Jo så är det..

Jo så är det.. ja alltså länge sen jag uppdaterade här, det blir lixom inte av. Varför? Ja det hinns inte, jag är trött och är jag inte trött så gör jag något och oftast är jag bara onlinr via mobilen och jag vill inte blogga via mobilen då jag inte kan lägga inläggen i speciella kategorier. :(
.
.
Jag ska berätta något speciellt för er men det blir i ett eget inlägg. ;)
.
.
FÖRÖVRIGT varför i helvete går det inte att använda mellanslag? Jag måste ju sätta prickar där jag vill ha mrllanslag. :( Varför varför varför??

Kommentarer
Postat av: Lisa
2012-03-26 @ 11:29:15

prova att hålla in shift när du trycker på enter. måste jag göra på min blogg. tror det beror på att jag använder chrome för det krånglade aldrig i explorer.

Postat av: Rebecca
2012-03-27 @ 22:00:27
URL: http://geshiia.blogg.se/

lisa: jag använder med chrome. tack för tipset. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback