Jag sa ju det!

Alice 5 månader prick idag. 7385g och 66cm lång. :-) Och ÄNTLIGEN hörde läkaren det jag hört sen Alice föddes!! Fan att det ska behövas 5 läkarbesök, olika läkare för att höra det jag hör dvs att hon har svårt/tungt att andas (oftast efter måltid och efter hon lekt) Tur att man stod på sig.

Nåja hon lät inte först utan läkaren var tvungen att göra så att Alice fick anstränga sig lite och då hördes det och bara efter nån minut av försök till ansträngning.

Blev en remiss till barn.

Kommentarer
Postat av: Mary
2012-03-27 @ 22:20:12
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se/

Vad bra att du stod på dig! När man vet att man har rätt ska man inte ge sig. Speciellt inte när det är så viktiga saker som barnen och hälsa.



Vad hon växer lilla Alice. Har ni haft dopet än?

Postat av: Rebecca
2012-03-30 @ 12:35:55
URL: http://geshiia.blogg.se/

Mary: aaa glad att jag stod på mig. :)



Nej har inte haft dopet än, som det ser ut nu så blir det den 28/4. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback