Sjukhus och remiss

Idag är det sjukhusbesök som gäller, jag ska gå upp med killens dotter (han jobbar) som har slagit i huvudet för en vecka sen men som fortfarande har ont, mår illa och är snurrig i huvudet till och från. Tycker det borde ha släppt nu efter en vecka så lika bra att kolla upp det. Blir en sväng upp till apoteket för att hämta ut lite medicin med.
.
Sen händer det nog inte så mycket mer här hos oss idag, bara det som händer varje dag som att laga mat, plocka lite osv. Kanske blir en snabbis ner på stan om jag orkar men troligen hoppar jag över det.
.
Sen är det bara att invänta torsdagen då jag ska ringa sjukhust igen och få en remiss till ett ställe för en utredning. Hoppas det går fort att få en remiss för nu är jag trött på vissa saker.
.
Nu vaknade Alice..

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback