Fotografering

Godmorgon! =)

Idag är det fotografering som gäller hos oss, lilla Alice ska fotas hos Christine Jelvemo som har bloggen tokmorsan.se ni hittar henne även på Facebook. Ska bli intressant att se om hon kan få till några bilder där Alice inte ser så tjock ut hihihi

Först ska jag dock ner på stan och hämta lite kläder jag lagt undan som Alice ska ha på sig under fotograferingen, så sött! Det blir nog även lite nakenbilder på Alice eller ja med blöja alt naken men man ser inget, ja ni vet nog hur jag menar. Har ni tur så kanske ni får se några bilder senare. :)

Nu äta frukost!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback