Whitney Huston VS Pedofil!

Jag hade tänkt skriva något om dagens dödsfall, ja om W.H. men nej jag tänker visa er något som är så mycket hemskare än en kändis död. Detta är något av det hemskaste jag läst på sistonde och jag säger bara: JÄVLA ÄCKELHELVETE! Såna här människor har jag bara lust att göra allt ont som man kan göra, utan att han dör för han ska fan lida det jävla fittäcklet!!! För att ni ska slippa läsa allt så citerar jag en snutt i texten om en våldtäckt gjort av en man på 130kg på en 8-årig liten flicka.
.
.
“Han våldtog henne så brutalt att han rev loss hela hennes mellangård från vaginaöppningen till anusöppningen. Han rev loss hennes vagina på insidan på ett sådant sätt att den delvis avlägsnades från livmodershalsen och lät hennes ändtarm sticka ut i hennes vagina. Invasiv nödoperation krävdes för att återställa dessa skador.“
“Han våldtog henne så brutalt att han rev loss hela hennes mellangård från vaginaöppningen till anusöppningen. Han rev loss hennes vagina på insidan på ett sådant sätt att den delvis avlägsnades från livmodershalsen och lät hennes ändtarm sticka ut i hennes vagina. Invasiv nödoperation krävdes för att återställa dessa skador.“
.
.
Vill du läsa mer om detta och se bild på detta jävla äckel så kan du klicka på länken här: Våldtog 8-årig flicka.

Kommentarer
Postat av: Anonym
2012-02-15 @ 07:39:09

Så hemst tårar rullar ner när jag läste :-(


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback