Kalasdags!

Hej hej heeej! Idag är det kalasdags för familjen Andersson/Carlsson. :) Tinas dotter Emilia fyller år så jag ska ta mina ungar och A ska ta sina ungar/vår och så drar vi på kalas. :) Vi har köpt ett pussel på 50 bitar, det är liiite svårt fortfarande för Emilia men gör ju inget, hennes mamma eller pappa kan ju alltid hjälpa till eller varför inte hennes syrra. :)
.
Men innan kalaset så ska vår Alice få sig ett bad, det gillar hon. Plaskar på som sjutton hahaha underbart att se. <3

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback