Stor goodiebag!

Idag ringde det på dörren och där stod brevbäraren med ett stort paket till mig från Loppi.se, och jaaaa det är alltid lika kul med paket. :) Jag blev glatt överraskad när jag öppnade lådan och det nästan välde ut saker, det var MASSOR av roliga och bra att ha saker i. :)

Så vad fanns det i då? Postitlappar, kritor + bilder från Lego, godis, en mugg, ett papper med Loppi bilder att måla, Småfolkbars, leksaksbil, klistemärken + färgläggning bak på, en film (olika små filmsnuttar om jag fattat rätt), Ljudbok, kondom, lusmedel, dagkräm, kryssning för 4 pers, kupong med 20% vid ett köp på Kapphal, rabatt på Linas matkasse, gratis fraktkupong hos Fyndiq.se, tallrik med lock och sked, mugg, bubbelbadgrejs, body, sovpåse och en dregglis.

Som sagt massor av bra att ha saker och ja mycket kommer användas, passande saker till både Liam och kommande bebis. :) Utöver Loppi.se hemsida så hittar ni även de på Facebook här.

TACK SÅ MYCKET Loppi.se för den fina goodiebagen! <3





Kommentarer
Postat av: Amanda
2011-09-19 @ 18:04:30
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/

sv. visst gör det :D jättemumsigt med oboy!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback