Smärta och förvärkar!

Halloj!

Idag gick jag (har åkt bil den senaste tiden) och lämnade Liam på dagis och fyfan säger jag bara, jag var helt död när jag kom hem till en kompis, jag klarar helt enkelt inte av att gå den biten märker jag. Efter lite vila knata jag hem och efter en sen lunch gick vi ner på stan för att kolla om babyskyddet kommit till butiken men nej inte det. :( 

Vi gick runt i lite butiker och när det var dags att gå hem började jag få riktigt ont i magen och underlivet, det riktigt högg till några gånger och jag sa AJ högt och var tvungen att stanna till, det knäppte till inuti (det hördes inte ut men jag kände hur det knäppte) och ett tag trodde jag att nu jävlar har jag ansträngt mig förmycket och nu kommer bebisen.

Jag får nog ta det lungt och inte anstränga mig så mycket, vill ju inte att bebisen kommer nu och utöver detta har jag haft förvärkar sen i torsdags, så ja ta det lungt kan ju vara en idé. ;) Kanske ska börja med att lägga mig och sova nu...?

Kommentarer
Postat av: Anneli
2011-09-27 @ 01:07:16
URL: http://anneli.bloggnytt.org

Det trista är ju att ju mer man tror att bebisen ska komma, desto mindre gör den det. Jag förvarnade min omgivning om trean säkert 1½ vecka i förväg bara för att jag ville att det skulle vara dags.

Sen kom han mitt i natten när ingen var förberedd ändå, men då gick det å den andra sidan fort - 45 minuter.

Lycka till önskar vi!

Anneli

Postat av: Rebecca
2011-09-27 @ 16:08:14
URL: http://geshiia.blogg.se/

Anneli: Hmm så det är så man ska göra, ja känna att den ska komma NU och så stannar den kvar länge. Jag vill inte att bebisen kommer tidigare för jag har fasiken inte tid för det. ;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback