Vinterkläder!

Jag sitter och kikar runt på vinterkläder till barnen men det är ju en hel djungel, har tidigare haft vinterkläder från Polarn o. Pyret och Kapphal till grabbarna men jag är sugen på att testa något nytt. Det finns som sagt massor av olika märken men jag har fasiken ingen koll på kvalite m.m.

Molo, Didriksson, Nannok, Reima är ju några man hört talas om.

Hur är dessa overaller i kvaliten? Funderar på en Didrikssonoverall till Liam då de är så snygga men det måste vara bra kvalite då den ska användas på dagis. Någon som har koll? Hur är kvaliten? Hur är de i storleken? Min grabb har 98/104 i kläder, var 104 lång med skor på sist vi mätte och är en smal kille. Till Robin funderar jag på 2-delat Didriksson. 

Jag vill inte köpa en dyr overall/set som sen visar sig inte vara bra, typiskt att vinterkläder ska vara så dyrt, det är ju inte heller ett barn som det ska köpas till och nu i november kommer det ju en liten till som också ska ha overall + åkpåse. DYRT!

Kommentarer
Postat av: emma
2011-09-06 @ 15:26:27
URL: http://emmababy.se

allt bra idag?



har din din blogg på fb? isf kan vi gilla varandras, annars får du gärna gilla min, som tack länkar jag dig ;*

Postat av: Caroline och Juni
2011-09-06 @ 15:49:22
URL: http://juniochjag.blogg.se/

Ja den är jättesöt :) Vad roligt att hon har BF 111111 . Inte så svårt att komma ihåg!



Vi har köpt en didriksson till Juni, hittade den på rean så därför blev det just en sån. Annars vet jag att Reima är bra och ganska stora i storleken. Didriksson är också det tror jag!



Kram

Postat av: Sandra R
2011-09-06 @ 17:52:00
URL: http://hackmorasandra.blogspot.com

Tycker också att det är jättesvårt med vinterkläder! Vi har dock ärvda som får duga i år =)



Har förresten en liten utlottning på min blogg. Kika gärna in och var med om du vill!



Kram Sandra

Postat av: Klara
2011-09-13 @ 20:01:49
URL: http://www.vinterklader.n.nu

Jag håller med.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback