Magsjuka?

Tror fasiken jag åkt på magsjuka, har fått tillbringa dagen på på toa med en hink i knät då jag spytt av smärtorna i magen. Ja det har kommit från bägge hålen hahaha ursäkta för dessa underbart trevliga detaljer. ;) Men det är ju lixom så jävla typiskt jag mår ju redan dåligt pga graviditeten måste jag då åka på massa annat skit?

Det ska bli intressant att se hur denna natt kommer se ut, frågan är om det ens är någon idé att gå och lägga sig. Jag ska nog testa att lägga mig iallafall så får jag se hur det går. Jag säger iallafall natti till er ifall att jag kan sova. ;)

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim
2011-09-23 @ 09:22:40
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Fy inte kul! Då jag väntade Tim fick jag magsjuka två gånger med två veckors mellanrum - inte kul! var typ i vecka 28...=( Hoppas du är bra nu!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback