Lördag 240911

Tjolahopp!

Idag vaknade man tidigt, ja som man alltid gör varannan helg då A:s son är här, bankande på saker, en unge som pratar/leker högt och ja inte sjutton hjälper det mycket att säga till och när en unge väl är vaken så vaknar ju såklart den andre med och ska låta. ;)

Igår var vi och köpte vinterkläder till Liam (2 ungar kvar nudå), perfekta till dagis, vad exakt vad vi köpte kommer i ett eget inlägg senare men nu är vinterkläder till Liam klart nästan, ett par termobyxor och ett par snygga vinterkängor skulle vara bra att ha med och om inte bra så trevligt, ett set man kan ha om man ska bort osv. 

A:s son var också med när vi handla vinterkläder och en tråkigare unge när det gäller att shoppa kläder har jag aldrig sett, han ville då inte ha några kläder så ja han blev utan, en unge som börjar gråta och skriker "Neeej jag vill inte ha" kan vara utan, då kan han gott vänta tills han är trevligare.. Eller? Hehehe helt galet Liam älskar att handla kläder. :)

Nu dags för frukost till mig!

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-09-24 @ 13:30:50
URL: http://phantazia.blogg.se/

Hur "gammal" är A:s son?

Postat av: Rebecca
2011-09-24 @ 16:40:37
URL: http://geshiia.blogg.se/

Han blir 7 år. ;)

Postat av: Mary
2011-09-24 @ 23:12:37
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Tråkigt att det inte funkar med A:s som fast kanske blir bättre är han blir äldre.

Låter verkligen skönt att plaska runt i en varm pool:)

Du har en liten utmaning att hämta på min sida om du vill.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback