Uppdaterad lista!

Jag har uppdaterat listan lite. Än en gång, TACK för era tips. =)


SOVA
(x) Spjälsäng
( ) Spjälskydd
(x) Madrass
(x) Täcke
(x) Kudde
(x) Lakan
( ) Madrasskydd/frotté
(x) Påslakanset (Fler behövs dock)
( ) Sängmobil
( ) Vaggtillbehör (vi ska göra en egen takvagga)

SKÖTA
(x) Skötbord
(x) Skötbädd
(x) Våtservetter
( ) Tvättlappar
(x) Blöjor
( ) Badbalja
( ) Badcapé
( ) Tvål
( ) Schampo
( ) Salvor
( ) Näsdroppar för spädbarn
(x) Febertermometer
(x) Babyolja
( ) Nässug
( ) Alvedon
( ) Magdroppar

ÄTA
(x) Bröstpump
(x) Nappflaska
( ) Flaskborste
( ) Dregglisar
( ) Små handdukar
( ) Ersättning

BARNVAGN
(x) Barnvagn
(x) Myggnät
(x) Regnskydd
( ) Parasol
(x) Täcke
(x) Kudde
(x) Lakan
(x) Påslakanset
( ) Åkpåse
(x) Skötväska

TILL MIG

( ) Amnings-BH
(x) Amningskupor
( ) Bindor

ÖVRIGT
(x) Babyskydd
( ) Solskydd
(x) Bärsele
( ) Bärsjal
( ) Barnvagnsleksak
(x) Filt
( ) Babysitter
(x) Nappar
( ) Babygym
(x) Bebiskläder (Stl 50-68)
( ) Overall + tossor + vantar


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback