Tvätt och provsvarsväntan..

PUST! Håller på att tvätta, började igår och lär nog inte bli klar förrens imorgon då det blev hela 12 maskiner tvätt!!! Så himla kul eller inte, men ja jag får skylla mig själv som väntar med tvätten. Utöver detta så ska bebiskläder, sängkläder till bebis m.m. tvättas.

Medans jag väntar på att maskinen ska bli klar så fördriver jag tiden med FB och att vänta på att läkaren ska ringa om mina provsvar. Hoppas på bra provsvar men med tanke på att jag redan har den värsta graviditeten ever så lär det väl inte visa bra.. eller vad tror ni?


UPPDATERAT

Fortfarande ingen läkare som ringt upp.. suck!

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-10-08 @ 16:30:28
URL: http://phantazia.blogg.se/

Inte för att det på något vis är någon tröst mitt i tvättberget, men du är inte ensam. Vi har också hur mycket tvätt som helst.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback