Härligt.. eller inte!

Härligt.. eller inte! Jag somnade till kraftig magont, tömde nog magen på allt jag käkat under dagen och en vecka tillbaka tror jag, har nog aldrig kräkts så mycket eller skitit så mycket i hela mitt liv så jävla ont att jag trodde jag skulle dö där ett tag. Vaknar gör jag till fortsatt magvärk och till en jävla massa fåglar som cirkulerar runt husen och låter, inte kul att vakna till det.

Nu tystnade fåglarna, jävla skitfåglar. Säkert bara för att jag klivit upp och pigg nog att inte behöva sova mer, nåja det är måndag endå och saker ska göras. Det ska ringas lite samtal, det ska funderas på om Liam ska till dagis idag. Liam har ont i halsen och munnen och kan knappt öppna munnen men han kan äta och svälja och han är annars pigg och glad, Jag var på sjukan i fredags med honom men inga bakterier osv visade proven. Tror han blir hemma idag dock men mest pga min magvärk.

Nu frukost! Ja om jag törs äta, nåja Liam ska äta iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sandra
2011-10-10 @ 17:13:05
URL: http://otjejen.blogspot.com

Hej!! Hoppas att ni mår bättre nu!! Tyvärr är det ju sån skit som går nu.... Undrade bara när du publicerar vinnaren i tävlingen med Kalaslagret? Är lite nyfiken ;-). Kramar!

/Sandra

Postat av: Mary
2011-10-10 @ 20:58:36
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Att du ska få allt elände!

Hur går det med farbror doktorn fått något svar på varför du mår så dåligt och vad du ska göra åt det ?

Gillar inte heller fåglar de är skräpiga, läskiga och låter illa!:S

Postat av: cammie
2011-10-10 @ 22:21:19
URL: http://tuschaa.blogg.se/

stackare!!! uff för magsjuka, om det är det du har?.. hoppas jag och barnen ska slippa det iår. Såg att du är beräknad 111111, hur fantastiskt är inte det datumet eller :)

Postat av: Rebecca
2011-10-11 @ 09:08:57
URL: http://geshiia.blogg.se/

Sandra: Jag ska försöka hinna det under dagen. =)

Postat av: Rebecca
2011-10-11 @ 09:11:47
URL: http://geshiia.blogg.se/

Mary: Ja det är helt galet! När man inte trodde det kunde bli värre så är det något mer och ja likadant är det nu, igår fick jag bekräftat att jag ska få insulin. Ännu en sak.. :(



Nee jag vet inte, nu sist sa de att de var njuren som var klämd och att det var därför jag fått ont.

Postat av: Rebecca
2011-10-11 @ 09:14:17
URL: http://geshiia.blogg.se/

Cammie: jag hoppas inte det är magsjuka! Magen har strulat i 2 dagar nu, inne på 3:dje, det kanske är tarmförändringar i samband med att förlossningen vill sätta igång..?



aaa lite häftigt datum, dock kommer jag tydligen bli igångsatt tidigare som det ser ut nu. :/


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback