Gillar inte mitt liv just nu!

HÄRLIGT DAG ELLER INTE, HATAR DENNA DAG! Har hämtat ut insulinsprutor idag och jag vet i fan hur jag ska klara av att ta dessa, nålen är ju flera meter lång och bara att se den fick mig att börja gråta av panik, JAG HATAR NÅLAR.

Jag har ju precis börjat vänja mig vid att ta stick i fingret 6 gånger per dag och nu helt plötsligt ska jag ta stick i fingret 6 gånger per dag, insulinspruta vid varje måltid + en insulinspruta per kväll. Jag har redan skjutit upp första "matsprutan".. och nu ska jag fira denna skitdag med en påse godis, cola och guldnougat (nee det borde jag inte göra men det struntar jag i) OCH sen får vi se vad som händer, om jag vågar ta kvällssprutan.

Blää gillar INTE mitt liv just nu..

Kommentarer
Postat av: Mary
2011-10-11 @ 21:53:43
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Vilken söt liten stickad dress du köpt. Kan nog behövas på liten sen har ju blivit så ruggigt ute.



Åh..vad jobbigt att du fick insulin och måste sticka ännu mer när du redan är så rädd. Tänk vad du kommer gå duktig ur det här när det är över!

Postat av: Celine Naminah
2011-10-13 @ 14:28:46
URL: http://phantazia.blogg.se/

kram... Usch vad jobbigt. Hoppas innerligt att du slipper sprutorna så fort lillen kommit.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback