Det trycker på!

Robin, min äldsta grabb lagar pommes och hamburgare! Så duktig så. :-) Jag vågar knappt röra mig/stå upp, trycker på då och ibland kommer det värkar (dock inte regelbundna) men de har hållt på sen imorse och nee jag vill inte åka in till förlossningen då A jobbar och kommer hem hit till stan imorgonbitti runt 6:00.

Håller tummarna på att det lugnar ner sig snarare än att de börjar bli regelbundna och med några minuters mellanrum. Haha vet inte ens hur ja ska komma in OM jag skulle behöva, bara hoppas på att Uffe o mamma kan köra med tanke på att A jobbar. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mary
2011-10-26 @ 19:47:48
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Oj då håller tummarna att det går åt det håll du vill.

Duktig kille du har som fixar maten !


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback