Pencelin, mående och Liam fyller år!

Hämtaade ut pencelin idag men ni kan ju aldrig gissa vad som hänt innan det, jo mitt andra bröst gör ont!! Skulle försöka ta mig ner på apoteket för att hämta ut medicinen och det var inte det roligaste då jag hade en frossa from hell. Två par byxor på, tuttinlägg gånger två, tröja och två vinterjackor och trots det hackade jag tänder och frös tokigt mycket.

Grät både dit och hem gjorde jag med, på det skulle vi in på konsum och handla och en sväng ner på stan för att köpa presenter till mitt mellanhjärta som fyller 4 år idag. <3 det blev bara apotek och konsum. Tur att Liam firar sin födelsedag hos sin pappa idag och hos mig nästa vecka, har några dagar på mig att handla presenter. Liam skulle egentligen få ett eget fint och färgglatt inlägg om hans födelsedag men tror inte jag pallar att sitta i PS och leka, får se om jag mår bättre ikväll.

Stort GRATTIS till mitt mellanhjärta Liam som fyller 4 år idag. <3

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback