Liam 4 år! Barnkalas

Min yngsta grabb fyllde ju 4 år den 16 november, han firade sin födelsedag hemma hos sin pappa så nu när Liam kom till mig fick han även fira här. Han bjöd några av sina kompisar på dagis på kalas, bjuder på några bilder från barnkalaset. :)

Liam och jag har pyntat och Liam har valt tema och tårta själv, det blev som ni ser Carstema. :) Liam hade verkligen skoj. :) Han fick finfina presenter av sina kompisar, ett 8-pack med coola bilar, en Cars pysselbok + filtpennor, traktor + gubbar, ett stort målarset och så var det något mer men det står tusan still i huvudet på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-11-24 @ 11:00:04

Kul med barnkalas :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback