Liam 4 år! Släktkalas

Det blev ju ett släktkalas med såklart, ja med den lilla släkt man har. Trevligt med besök men gud så trött jag var efteråt men med barnkalas och släktkalas på en och samma dag så tar de på krafterna, speciellt när man även fått barn ganska nyligen. ;) Men vad gör man inte för de man älskar mest i hela världen. :)

Vi bjöd på hemmagjord tårta, jordgubbstårta som Liam beställt och så lite gott kaffebröd med såklart, bara 4 sorters, kändes lagom. Hembakta bullar och hembakta shackrutor och så köpta pepparkakor och negerbollar. GOTT! :)

Vill ni läsa och se bilder från Liams barnkalas kan ni klicka in er HÄR.


Presenter Liam fick: (tror jag fått med allt)

Blaybladebana
Blayblade
Mockasiner med Cars
4 tavlor att måla själv + färg och penslar
600:-
Radiostyrd bil
3st söta krukor (djurkrukor) och blomma
Skateboard
Skateboardskydd
Julkalender (TV)
Julkalender (choklad)
En hund som kan gå, sitta och skälla
Bil
Lego (polisstation + tillbehör)
Lego (bank + tillbehör)
Film (Mamma mu)



Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-11-26 @ 17:49:47
URL: http://phantazia.blogg.se/

den pressentlistan skulle mina ba<rn också gilla.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback