Hoppla!

Godmorgon och hoppla! Vi hittade visst en del på Moonkids lagerrensning igår. En uteoverall, jeans, luvtröjor, bodys, heldressar, byxor och t-shirt. En del kommer bli julklappar till Alice och Liam och en del kommer användas nu som tex overallen, en byxa och body. Fanns massa fint! Var sugen på några mössor med till Alice men nee ingen av de matchade någon av hennes overaller. :( Så ja hör och häpna JAG köpte ingen av mössorna.

Idag är det julmarknad på stan, lite sugen på att gå ner men rädd för att göra av med mer pengar, vilket inte är bra för då minskar pengarna till vår Ullaredstripp som jag iofs inte än vet om det blir av, får se efter vi betalt alla räkningar men jag hoppas vi har råd att åka. :)

Men jo en tripp ner på stan blir det nog för det är ju så mysigt med julmarknad. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback