Alice vikt + läkarbesök

Skulle ju meddela Alice vikt, hon hade ju gått upp dåligt men sist vi var där hade det hänt grejor med vikten. :) Från 4455 till 4705 på fyra dagar, det är ju helt okej. Bara att hoppas på att det håller i sig att hon fortsätter gå upp i vikt. :)

Vi var ju på läkarbesök med för att kolla hennes andning och läkaren tyckte det lät så bra så hmm.. då antar jag att det låter bra och är bra? Nee det antar jag inte, jag kommer fortsätta ha koll på hennes andning såklart. Nästa läkarbesök är den 6/12 och jag kommer be läkaren lyssna då med om jag fortfarande tycker att det låter illa.

Kommentarer
Postat av: miiwee
2011-11-24 @ 13:00:09
URL: http://www.miiwee.se

Rabattkod till min barnklädesbutik här på nätet

Julkul är ordet, så får du 20% på hela ditt köp! :-)

Hoppas du hittar något


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback