Ny telefon

Sådärja! En ny mobil är inhandlad och jag säger bara ÄNTLIGEN!!! Jag har ju haft lånetelefoner senaste månaderna. Jag hade ju mitt exs gamla mobil (på obestämd tid men hmm ja tydligen inte, skulle få låna den tills jag köpt mig en egen) innan men ja den tog han tillbaka några månader efter jag gjorde slut med honom av okänd anledning. Nu senaste tiden har jag fått låna en av A.

men iallafall nu äntligen har jag köpt en ny. :) Det stod mellan Sony Ericsson XPERIA Arc och en Samsung galaxy s2 och det avgörande på dessa två var utseendet eftersom jag även vill ha en mobil som jag trivs med utseendemässigt. Vilken tror ni jag valde? =) Vilken skulle ni valt och varför?






Kommentarer
Postat av: Malin
2011-05-11 @ 12:52:55
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Det är svårt med mobiltelefoner. Jag vet faktiskt inte vilken jag skulle välja.

Kram Malin


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback