Måndag! Ny vecka. =)

Ny vecka och fyfan va fort förra veckan gick! Igår var en trevlig och skön dag, massa sol ute så vi tillbringade hela dagen ute typ. Det blev minigolf med min bror och hans son, A och hans son och så jag och Liam. Efter ett par timmar med minigolf drog vi vidare till sjukhusparken och lät barnen leka lite och så fikade vi massa gott. Ett par bekanta kom ner till parken och "hängde" lite med oss, sånt är alltid trevligt. :)


 Min lille golfare!




Idag har det med varit fint väder och är fortfarande, jag gick och lämnade Liam på dagis och efter det gick jag direkt till en park, la ut en filt och låg där och myste. Somnade visst till en liten stund med, så skönt så! Vaknade av att solen lyste på min ena kind, så skönt och varmt.

Nu är både jag och Liam hemma igen och jag håller på att tvätta, någon måste ju göra det med. ;) Har sista tvätten i maskinen så jag är snart klar. Funderar på om jag ska ta ett varv med dammsugaren med och sen skura golv eller kanske fixa till takterassen så jag kan sitta där och sola? ^^ men frågan är om jag orkar? Känner mig lite seg faktist. Bara jag inte är på G att bli sjuk, det orkar jag inte med.


Nåväl.. tvätten då..


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback