Lite allt möjligt!

Tjolahopp alla glada! =)

Jag har varit en sväng på sjukan idag, har ju fortfarande huvudvärk och yrsel till och från. Kom hem för en stund sen och även Liam har kommit hit nu, en dag tidigare då hans pappa skulle på någon firmagrej i Norrköping ikväll.

Liam är nyklippt och utöver det så har han och hans pappa tagit en sväng på stan och köpt Liams första blay blade (stava), jobbigt kan jag lova eftersom JAG får sätta i "snöret" man drar i hela tiden.

A kommer hit om cirka 2 timmar och ska dricka kaffe, kanske blir det mat med. ;) Han åker dock ganska snart igen för att jobba. Han kommer väl hem på fredagen igen någon gång, jag hörde ett rykte om att det vankas grillat i helgen och att en kompis till A kommer och hälsar på, en skitrolig och trevlig tjej. =)

Neee dags att dra i "snöret" igen, hejsvejs!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback