Hej där!

Dålig uppdatering jag vet.. just nu ligger jag hemma och är sjuk, har legat däckad i sängen sen i lördags eftermiddag men nu känns det som om det är påväg åt det bättre hållet igen. Tror faktigst jag ska försöka ta mig till jobbet imorgon om jag mår bättre än idag. Japp jag är kvar på blomterhandeln (såg att några undrat det) men jag är bara kvar där tills april. :( Vet inte riktigt vad som händer efter april förutom att jag har skickat in papper till en skola i Norrköping, jag funderar på att plugga "trädgård", bara att vänta tills augusti och se om man kommer in.

Utöver att jag legat sjuk så har jag sen sist hunnit med att shoppat ännu mer kläder, var bjuden på ett Meandiparty där jag shoppade loss till Liam, mig själv och till en kompis dotter. Lite Villervalla har det med blivit shoppat, jag antar att det kommer bilder på detta. ;) Jag har varit en sväng på IKEA så nu har jag äntligen svarta snygga gardinstänger i varje rum + nya gardiner. Känns bra och vilken skillnad det blev. :)

Det händer såklart mer grejor här hos oss, både bra och dåliga saker.. Robin får jag samtal hem från skolan då och då och igår var vi hos Robins rektorn på möte (gah fatta att gå dit mer som död än levande och försöka hänga med i vad vi pratar om). Tror mötet gick bra, jag hoppas det. ;)

Liam växer och blir större, varannanvecka boendet verkar funka bra för honom, skönt det. Det blir några tårar ibland när han saknar den andre föräldern men ett litet samtal hem till andra föräldern och han blir genast gladare. :)

Hur är det med mig då..? jovars det funkar. ;) Det händer grejor här men inget som jag är redo för att ta upp just nu men kan säga att jag fått något jag väntat på läääänge men som jag antagligen inte kan behålla men så kan det vara ibland. :(


Nehepp nu blir det sängen igen..

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar
2011-03-19 @ 03:54:32
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Tror mig veta vad du pratar om när du skriver... men du... Vill du ha nån "utomstående" att prata med - så finns ja :) Du vet ju var...

Kram!

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!
2011-03-19 @ 20:54:41
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/



Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_18.html



Eller ställ en fråga i min bloggsvarsruta och bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dagligen:)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback