Robins födelsedag!

Min äldsta grabb fyllde ju 12 år igår som ni vet, hans födelsedag firades lite lätt av mig, A, A:s dotter, Liam och så mina barns kusin Coffe. Blev paketöppning på morgonen med paket från oss som tillbringade dagen med Robin. Lite senare for vi till Söderköping (Smultronstället) och köpte glass och som sagt i STORA lass. :)

Sen blev det en sväng till affären där vi köpte middagsmat som Robin valde. Sen blev ungarna lite jobbig så vi tyckte de behövde röra lite på sig, vi släppte av de i Forsjö och lät de gå hem, vi stannade dock på halva vägen för att vänta in de och hittade ett blåbärsställe. Vi plockade en petflaska full och idag ska det bli blåbärspaj här. =)

Varför firade då bara vi Robin? Kan ta det lite snabbt.. hans mormor och gubbe var borta med husvagnen, min såkallade syrra är ju osams med mig och har sagt upp bekantskapen med mig vilket gör att hennes dotter inte heller kommer. Min moster ville inte komma pga tjafset mellan mig och min syrra (själv tror jag det bara är en ursäkt för att hon inte gillar A) vilket gör att hennes dotter inte heller ville komma antar jag. Min bror var dålig (men hans grabb var med oss som sagt), Min pappa och hans tant ringde jag inte ens eftersom ingen annan ville eller kunde komma, det kändes helt enkelt onödigt med ett såkallat släktkalas. Vi är inte så stor släkt som ni ser, eller vi har större släkt men ingen kontakt. Nåja vi hade det hur bra som helst iallafall och Robin var nöjd och det är det viktigaste. :)


Lite bilder från Robins födelsedag.

 



I paketen var det:

2 par Kalsonger från Frank Dandy
Hantlar
Boxningshandskar + Meddar
Spel, Sänka skepp
Strumpor
Niketröja
Funkshorts

Han kommer dock få mer av oss men när han har "barnkalas".

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback