Lite mer bilder från midsommar!

Här kommer lite mer bilder från midsommarafton, blev dans och lek för ungarna, en clown gick runt och dela ut glass till barnen, så snäll clown så. =) Sennare hemma sen blev det lite god midsommarmat som ni såg igår här i bloggen. Bjöd på tårta gjorde jag med, hemmagjord jordgubbstårta. Till kvällen myste vi med massa gotta till en film. :)

Midsommar firade vi med min bror och hans son, A:s dotter var även med och så mina två barn, egentligen skulle Liam ha åkt hem till sin pappa igår men jag fick behålla honom tills idag och han är fortfarande kvar några timmar till. :)





Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback