Glad midsommar!

Godmorgon på er! Midsommar idag och vädret ser ut att bli fint faktist, brukar ju alltid vara lite halvdåligt eller har jag dåligt minne? Nåväl nu är vädret fint och det gillar vi, visst? =) Jag ska strax väcka alla ungarna så de inte sover bort dagen, vore ju trist.

Igår gjorde jag och ungarna midsommartårta och en sockerkaka som vi ska smaska på idag, vi har såklart köpt hem midsommar mat med, sill, färsk potatis, gräslök och gräddfil, några av ungarna gillar inte sill så till de har vi fixat köttbullar och prinskorv. Det blir en sväng ner till Djulö här i Katrineholm för att kika på midsommarstången osv eller ja dvs om det fina vädret håller i sig. ;)

Vad för trevligt ska ni göra idag på självaste midsommar?




Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback