Vilken jävla helg!

Vilken jävla helg rent ut sagt! Vi har haft A:s son här och ja han gör inte de helgerna han är här så bra tyvärr, han har sönder saker av ren avundsjuka (han har själv sagt att det är därför) nu sist tyckte han att han skulle repa Liams bokhylla/bänk genom att ta sönder en kastrull och repa med en vass kant.

Inte nog med att han har sönder saker med flit, han vägrar lyssna på oss eftersom han tydligen fått lära sig att det är han och hans mamma som bestämmer. Han tror att han får bestämma själv när han är här, pojken är 6 år men nej det kan han glömma. Iomed att han gör på detta sätt så blir det tyvärr mycket tillsägelse vilket förstör helgen för alla men vafan ska man göra? man kan ju inte låta han göra som man vill? bara för att han får det hemma hos sin mamma.

Hans mamma tyckte tydligen att vi skulle plocka bort leksakerna men vafan, ska inte ungarna få leka? och ska jag behöva ta bort möblerna med? ska de vara i ett tomt rum? och varför ska mina ungar behöva lida för att han inte blivit uppfostrad? Det är väl inte meningen att man ska behöva plocka undan saker? Det är väl bättre att hans mamma lär honom vad som är rätt och fel? Nee enligt hans mamma så är han ju ensambarn (hos henne) och behöver tydligen inga regler. Vafan min äldsta grabb har med varit ensambarn en gång i tiden och klart som fan att man hade regler för honom och lärde honom rätt och fel, något annat vore galet!!

Jag skäms för att säga detta.. men ju mer han förstör, skiter i vad man säger desto mer ångest får jag varje gång han ska komma hit. Lördagseftermiddag + kväll tillbringade jag i tårar eftersom jag blev så förbannad varje gång jag tänkte på att han förstörde hyllan (och alla andra saker han förstört), skit töntigt kanske men det är fan inte roligt när folk förstör saker med flit. Jag vill inte ha ångest varje gång han ska komma, jag vill inte skälla på honom och jag vill inte att hans pappa är tvungen att skälla på honom hela tiden. Och fortsätter han vad kommer hända då? Det är ju inte riktigt så att man tycker mer och mer om honom ju mer han förstör saker med flit m.m.

Vafan ska man göra!!?

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback