BM-besöket idag..

BM-besöket idag gick väl okej eller ja jag hade lågt blodvärde så är det lågt nästa gång med så var det tvunget att tas massa prover, hon ville att jag skulle byta järntabletter till en annan sort så det ska jag prova såklart, blod i urinen hittades men som sagt jag har ju haft/har en urinvägsinfektion som jag äter medicin för så det ska förhoppningsvis vara borta tills på måndag då jag ska lämna nytt urinprov. Högt socker hade jag med men sockret var högt bara för att jag ätit frukost precis innan så inget konstigt med det.

Jag fick lite info om "bälte" då jag har så ont, så ett sånt SKA köpas, helt galet vad ont jag har så här ont hade jag inte med någon av de andra barnen och helt ärligt så fattar jag inte hur jag ska stå ut i 14 veckor till, japp så illa är det redan nu. Känns som om magen skulle vilja ha och behöver en egen kundvagn när man tex går i affärerna. :(

Förövrigt så fick jag en ny läkartid i Eskilstuna den 31/8 och är mina "tokiga" symptom kvar då med (vilket de är nu fortfarande) så blir det antagligen en.. hmm.. heter det MR-röntgen? Jo jag tyckte hon sa så men ja vi får hoppas att syptomen är borta då för skulle de hitta något tokigt vet jag inte vad jag gör.


***
Nu är det dags att gosa lite med lillgrabben som precis kommit hit några dagar tidigare än han ska då hans pappa ska åka till USA imorgon. Saknat honom så himla mycket! <3


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback