Tråkväder och tråkdag!

Yehhh! Fredag idag och jag hade planer på att åka till stugan vi lånat och bara vara, kanske plocka lite hallon, jordgubbar och rensa lite ogräs men nee vädret är tråk!

Så vad ska man göra idag då? Paulina är hos en kompis, Robin är hos sin kusin och blir kvar där tills imorgon och idag skulle de åka till Eskilstuna och bara "hänga". ;) Nu är det bara jag och Liam hemma, Liam tittar på Trassel + spelar spel på min mobil och jag sitter här brevid och håller på med datorn men sen då? Jonathan kommer hem hit sen så fullrulle kommer det bli på han och Liam kan jag tänka mig. ;)

Har ni tips på vad man kan göra en tråkdag hemma och inomhus med en 3-åring och en 6-åring? Idéerna står still hos mig. =)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback