Fredag och lite shopping igen!!

Äntligen fredag, ska bli skönt med helg. =) Blir att jobba och sen hem och vila en stund, duscha och sen ta tag i lägenheten eller ja de sista kartongerna. Vill bli klar i nya lägenheten nu tack. :) Fast ska ju köpa lite nya möbler så kommer ju inte bli helt klar med just det förrens kanske nästa månad.

Jag blir knäpp på mig själv, det är fasiken farligt med egen ekonomi men kul som fan att kunna handla vad man vill utan att behöva kolla med någon annan om det är okej. ^^ Jag hittade nya vårskor till Liam häromdagen och på självaste H&M, är ju inte ofta man hittar några fina plagg där men nuså hittade jag ett par Converseliknande skor till Liam när Kicki, Theo, jag och Liam var nere på stan så nu är iallafall ett par vårskor klara till Liam. Robin fick två tröjor från Lindex.

Jag var nere på stan igår med, gick in på Mokkasin här i stan och såg världens finaste sänghimmel/koja, blev lite lätt kär kan man säga. Efter några minuters tänkande så blev jag 700:- fattigare men hem kom en fin sänghimmel/koja. ;)

Blev en sväng till ICA MAXI med där blev det två filmer (ice age 1 och 2), liam älskar de filmerna, hittade även en radiostyrd bil till lillgrabben. Bilen uppskattades kan man säga, den låg brevid honom i natt, Liam hade bäddat ner bilen med täcke och kudde. Min lille sötnöt! Till Robin blev det en "skateboard/snowboard" till xbox 360 och sängkläder med Barcelona tryck. Blev ju nästan lite som en liten julafton såhär i februari. ;)

.....

Förövrigt så lovade jag damen i kassan på Mokkasin att tipsa om att de har 50-70% REA! Finns en del fina Småfolk plagg kvar. =) Mokkasin ligger då i Katrineholm.

Nu frukost och sen jobba. ;)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback