En trevlig dag :)

Idag har vi haft lite finbesök från Västerås, Cilla och hennes snubbe kom över hit för att hämta jultidningar (som de glömde hahaha) och för att kika på vårat lilla underverk. :) Med sig hade de finfina presenter till Alice och morotskaka, tack så mycket!

Umgicks lite, snackade massa skit osv och gick sen ut och käka på resturang. Olympos blev det här i stan, min sons kusins pappas resturang. De gör den GODASTE filé oscar så ni vet. =) Blev tokmätt och när jag kom hem mös jag lite med Alice tills hon somnade sen gick både hon (jag bar henne såklart!) och jag och la oss. Vaknade för en timme sen och nu är frågan om jag kommer kunna somna om. ;)

Titta vad fina presenter hon fick!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-12-21 @ 11:31:16

Va fina :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback