Fikamys och loppis

Jag och barnen har precis mumsat i oss mjölk och pepparkakor, gött som sjutton! Eller jag dricker ju inte mjölk men barnen gör så de fick mjölk till. :) Lite mysigt sådär att fika även om just pepparkakor kanske inte är så mycket till fika men det är mysigt och man tänker på att julen snart är här.

Idag har jag och en kompis stått på loppis och nee det gick inte så bra, tror fan Katrineholmare är ena jävla snåla djävlar. ;) Lite fick jag sålt dock men inte så mycket men lite är bättre än inget eller hur. :) Själv hittade jag en bok, minns ni "Pomeperipossa"? En av mina favoritböcker som liten hahaha så den var bara ett måste när jag såg den. :)




Kommentarer
Postat av: Therese
2011-12-05 @ 15:57:25

hehe jaaa promelipossa minns jag, vad kul, den skulle man vilja läsa igen!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback