2:a advent, oj så tiden går!

Ojojoj vad fort tiden går, det är ju redan 2:a advent! 20 dagar kvar till jul och inte alls många julklappar är köpta, är ni klara med julklappsinköpen? Vi har bara köpt till Alice och Liam och en julklapp var till A:s barn så nu är det nog dags att börja sätta igång tror jag. ;)

Vi skulle ha åkt till Ullared förra lönen men de gick åt till att köpa julpynt och så gick det åt en del pengar på Moonkids lagerrensning. Som det ser ut nu blir det en liten tripp till Ullared några dagar innan jul istället om vi inte väljer att köpa julklappar här i stan. Jag föredrar Ullared, skönt att komma bort en sväng med.

Ja då är det endra kruxet att komma på vad mer man ska köpa till en 12-åring, 10-åring, 6-åring och en 4-åring, har ni några tips? Jag får nog lova att sätta mig ner och se till att de gör varsin önskelista tror jag. ;)


Passar på att önska er en trevlig 2:a advent. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-12-04 @ 21:13:32

jag och tjejen har köpt några klappar men vi har några kvar att köpa


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback