Takvagga

Har fått hem en fin gammal (men i bra skick såklart) tvättkorg ja sån man hade förr i trä så nu ska det fixas en takvagga till bebisen. =) Den ska målas (i vitt såklart!!), förstärka botten ska vi göra med en bräda under (i mitten), det ska sys ett skydd runt om korgen invändigt, rep (bruna tror jag, det blir ju snyggt till vitt eller ska man köra på vita?) ska införskaffas och ja små saker till uppsättningen och så ska en madrass klippas iordning eller två så man kan byta om en olycka händer. ;)

Vad tror ni om detta? Kommer det funka? Kan väl inte vara så svårt att fixa? Är det någon som gjort en egen takvagga som vill komma med tips? 


 


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥
2011-08-24 @ 16:14:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Ja skriv om det i bloggen så kanske vi blir fler:) jag har skrivit om det.. Ja men gud kör int slut på dig själv, gör bara det du orkar :) Jo då den har varit lite upp och ner men int allt för jobbig iaf =) kramar

Postat av: Maria
2011-08-25 @ 09:29:48
URL: http://malabuz.blogg.se/

Jag tror det blir jätte snyggt

Postat av: Rebecca
2011-08-25 @ 09:44:30
URL: http://geshiia.blogg.se/

Maria: jaaa jag hoppas det! Kommer komma efterbild sen när det är klart, kommer dock ta ett tag tills dess.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback