Taaadaaaa!

Projekt skötbord är klart! Och jag är toknöjd, massa toknöjd. :) Det är bara en bräda som saknas nu på denna sak och det är själva skötbäddsdelen men den sätter vi på sen när bebis är här. :) Visst blev skötbordet fint?

Jag ska torka ur lådorna idag/i helgen osv och börja lägga ner bebisens kläder i storleksordning, 50/56 i översta lådan och större storlekar i resten av lådorna. Skönt att ha det klart, sen innan bebis kommer är det bara att ta kläderna i översta lådan till tvättstugan och tvätta kläderna och sen tillbaka till lådan. Slipper man tvätta allt eller sitta och rensa då för att bara tvätta den minsta storleken.



Kommentarer
Postat av: Linda
2011-08-26 @ 12:01:10
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Jättefint! :)

Önskar att vi också skulle få plats med något liknande, men vi har så litet så det blir bara en "skötbräda" som vi lägger över spjälsängen. Men det blir nog kanonbra ändå! :)

Ha en fin fredag!

Postat av: Rebecca
2011-08-26 @ 13:25:43
URL: http://geshiia.blogg.se/

Linda: tack :)



Men ett över spjälsängen låter ju smidigt om man har det litet, det blir nog jättebra med. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback