Rånförsök

TRÖTT! Precis när man somnat in igår kväll så är det promt någon jävel som måste försöka råna frisören under oss. Jävlar i helvete vad det small när han krossa rutan. Han hann dock inte ta något då vi reagera fort, vi rusa upp så fort vi hörde smällen då vi trodde någon panga vår bilruta (folk vet ju inte vems som är vad här), A ropade VAFAN! och snubben hoppade på sin cykel (hahaha jaaa han kom på cykel) och försvann snabbt.

A ringde polisen och anmälde rånförsöket och det är helt galet vad tid det tog innan polisen kom och då ligger polisstation på samma gata där vi bor fast en bit neråt. Tillslut kom de, A fick lämna sin historia till polisen och sen gick vi och la oss igen men var svårt att somna om då polisen först stod där och sen kom två sercuriasbilar och städade upp vilket de inte gjorde så tyst.

Så störigt att folk inte vet vad för saker som tillhör vem!


Kommentarer
Postat av: Nathalié
2011-08-29 @ 10:13:23
URL: http://yarp.blogg.se/

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

Postat av: Ingrid
2011-08-29 @ 12:41:28
URL: http://p0llys.blogg.se/

Det är riktigt trist att det händer en massa sånt hela tiden, och tyvärr är inte poliserna alltför snabba på plats heller :/



Vad roligt att du är med och tävlar i min blogg :)

Spana gärna in mina andra tävlingar som är igång om du inte redan deltar i dem.

Lycka till! Kram, Ingrid



http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

Postat av: Förvirrade Morsan
2011-08-29 @ 13:59:22
URL: http://nextpage.blogg.se/

att folk inte kan uppföra sig =/


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback