Projekt skötbord!

Just nu i vårt vardagsrum! Vi håller på att måla skötbord som jag köpt av en kompis, det ska bli vitt som ni ser och det är ungefär en miljon olika delar. Tyvärr tog jag ingen förebild, det hade ju varit lite roligt att ha före och efterbild.

Fresten vad tycker ni om vårat snygga målarbord? Man tager vad man haver, i detta fall våra köksstolar och en gipsskiva. Förövrigt har vi fått käka frukost, mat osv i vardagsrummet denna vecka, de är ju alltid trevligt och mysigt. ;)


            



Googlade lite och hittade en bild på skötbordet, ja som det såg ut från början i färgen och ja det är även ett sånt skötbord. Bilden tillhör: http://fridaochpricken.blogspot.com 

                                 
  

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback