Barnvagnsköp!

Jag tror att jag och A har hittat vår vagn, ja den vi gillar bäst av alla vi tittat på. Det lutar åt en Crescent classic 2011. Vi är väldigt jävligt sugna på den vita men hur sjutton lyckas man hålla en väldigt vit vagn vit? =) Det blir troligtvis den svarta med chrome då jag antar att den vita vagnen är väldigt svår att hålla ren.

Är detta ett bra köp eller ett skitköp? Någon som hört något dåligt om Crescent classic 2011? Ja förutom priset då, jag hade gärna sluppit betala 6000:- för en vagn.




Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-08-11 @ 18:49:01

tjusig tycker jag den är iallafall :)

Postat av: Natalie - Country music fan
2011-08-15 @ 01:12:02
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback