Vilken jävla dag!

Vi ligger hemma med halsont, hosta, snorig näsa och feber. Så jävla trist. :( finns ju fan inget värre än att vara sjuk på just det sättet, jag låter hellre någon sätta en kniv i mitt ben, jag tar hellre den smärtan än att vara sjuk och då är jag ärlig.

"A" tyckte jag överdrev, att jag var sååå dramatiskt när jag talade om det för honom eller han sa exakt "måste du vara så dramatisk?" men vafan det är ju så jag tycker och känner, jag tar hellre smärtan av en kniv i benet än att vara sjuk på detta sätt.

Nee nu ska jag fixa lunch till ungarna och efter det ska jag ta mig en dusch och se om jag blir lite piggare, önskar jag hade badkar för då hade jag tagit ett låååångt bad istället. Så himla skönt att bada jue!

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback