Påskägg, påskmat och påskfirande

Vi hade ju såklart köpt påskägg till ungarna och såklart hade vi köpt förmycket, allt fick inte plats i äggen så jag skickade A för att köpa några presentpåsar. :)

Utöver godis i äggen så blev det 3st bilar var till småpojkarna, Jonatan fick 3st hot weels och Liam fick 3st bilar från "Cars", Jonathan fick en film och Liam ett playstationspel. Paulina fick playstationspel, en film och ett paket där man kan göra flera armband, Robin fick ett spel till xbox och så fick alla även en liten påse chips. Alla blev så nöjda så. :)

Leta efter ägg fick ungarna med göra, det gillade de ju såklart. :) Påskmiddag blev det med här hemma, dock inte som det brukar vara då vi brukar vara hos min mamma, med min mamma + mina syskons familjer. I år firade vi på olika håll, i varsitt hem. Inte mitt val men man kan ju inte tvinga folk att vilja fira med en när de inte vill. Nåja vi hade en helt okej påsk ändå, den funka. Hade hellre velat fira med släkten men ja man kan inte få allt.

Hoppas alla ni hade en supertrevlig påsk! =)


 

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback