När inte ens shopping hjälper..

Då är det fan illa.. Buhuuu inte ens nätshopping kan få mig att må bättre och jo jag vet det, provade nyss. Har klickat hem lite kläder från Lundmyr of Sweden och ett jättefint set från Polarn o. Pyret och nej min hals blev då fan inte alls bättre. ;( Fast "må bra av" nätshopping kanske bara funkar när man mår dåligt psykist..?


Försöker pigga upp mig själv med en rolig historia.

Det var två fattiga norrmæn som skulle på horhus och knackade på: Vad kan vi fåfør en femhundring?? Bordellmamma skrek argt: Det kan ni suga av varann før!!!! Dom gick ivæg och kom snart tillbaka o knackade på och frågade : Var ska vi betala nånstans???


Hahahaha liiite rolig var den allt. ;)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback