Mående, påskbesök och HJÄLP!!

Tjohej! Är fortfarande liggandes eller jag kom upp 2 gånger på toa igår, jag fick dock krypa in och sen hasa mig upp via toastolen och nej skita kunde jag inte så jag är fortfarande tokigt skitnödig.  Jeje nog om det. ;)

Mamman min kom hit med en vetekudde (heter det så?), en såndär man stoppar i mikron och värmer upp och så lägger man den på det stället man har ont på. Det hjälper eller ja det hjälper sålänge jag ligger ner, precis som de smärtstillande pillrerna. Jävla skit!


***

Idag, ja redan om cirka en timme kommer A:s dotter hit och ska tillbringa påsken här, var ett tag sen hon var här så det ska bli kul. :) Och på fredag hoppas jag att hans son kommer hit en sväng för då är det tänkt att det ska målas lite ägg.

Vi ska även påskhandla lite så vi kan ha lite påskmat (i år firar vi själva) och framför allt köpa påskägg till ungarna, det får ju inte glömmas bort. :) Hoppas bara att jag klarar av att ta mig ut för jag vill nämligen vara med när vi köper innehållet till påskäggen.

Jag har aldrig firat påsk själv eller riktigt hjälpt till med att fixa påskmat när vi firat hos mamma så jag är helt lost, vad sjutton äter man på påsk? (står still nu bara för att jag måste fixa själv) Ägghälvor med majonäs och räkor på vet jag men sen då? Hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Diana
2011-04-20 @ 11:49:53
URL: http://dianabodin.blogg.se/

Det är i stort sett samma som julmat :P

Postat av: Mary
2011-04-20 @ 18:07:48
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Låter inte alls trevligt på något vis det du råkat ut för! Kunde de inte göra mera hos doktorn? Tycker riktigt synd om dig!



Vi är inga hårdfirare på påsk men brukar hamna på en eller annan middag ibland. Förutom ägg i alla former har jag ätit sill, jansson, lamm och den där helgskinkan som är i varenda reklamblad just nu.

Vet inte om jag bara haft otur men tycker jul, påsk och midsommarmat alltmer börjar likna varann!?!

Krya på dig och trevlig påsk!

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg
2011-04-20 @ 19:03:58
URL: http://fukami.blogg.se/

fin blogg :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback