Jag dog precis..

Inte på riktigt men har så jävla ont i svank/höfter/ben (och nee jag har inte varit på sjukan än)och så nös jag och ja det kändes som om jag hellre skulle vilja vara död än att ha den smärtan. Har ringt sjukvårdsblablaa nu dock, de sa att man skulle åka in akut om man inte kunde stå/ja att benen inte bär en (jo har ramlat ihop 2 gånger + att A fick hjälpa mig från soffa till toa annars hade jag inte klarat av de) men sen så ändrade hon sig eftersom jag inte hade lika ont när jag låg ner.. tror inte hon fattade att jag fortfarande hade skitont fast inte lika ont som när jag försöker stå upp (som knappt funkar), nåja jag skulle ringa sjukan imorgon om tid.

Och av någon konstig anledning så blev inte detta inlägg publicerat igår som det var meningen? Ja detta är alltså skrivit igår. Jag har precis ringt sjukan och de ska ringa upp runt 9:30 så får vi se vad som sägs och sker. Nu ska jag försöka vila en stund innan de ringer.

Hej på ett tag..


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback